• (Android) Talking Ben the Dog מפתחות מחולל קודים

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Talking Ben the Dog ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Talking Ben the Dog IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ מפתחות מחולל קודים ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Talking Ben the Dog 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    אני לא אוהב את המשחק הזה כי אם אני מסתכל כמו מקרוב לעיניים אני יכול לראות כמו גבר וכלב זה מפחיד וחבר שלי מבלה את הלילה ושמענו דפיקה בדלת ונחשו מה היה לב אנושי בקופסה וזה אמר שאתה הולך לצבוע את זה ואז זה אמר על ידי Talking Ben הכל נכתב בדם

    אוקיי אני אוהב את זה אבל בחלק מהגרפיקה יש שיקוי כאשר בן מערבבים צבעים

    המשחק הזה הוא ממש טוב כשאתה משחק בו בפעם הראשונה, אבל לאט לאט המשחק הזה נהיה ממש משעמם או שאתה בוגר או ילד המשחק הזה יהיה משעמם לך אחרי כמה ימים של משחק זה מה שאני חושב על המשחק הזה

    לא מצחיק

    אני חושבת טוב חמוד מאוד

    האפליקציה הזו כל כך מצמררת אם אתה משתמש באפליקציה הזו אל תיתן לילדים שלך לשחק בה זה כל כך מפחיד אם אתה שואל אותו שזה 3 לפנות בוקר אתה צריך לשאול אותו 3 טינים ואז הוא יגיד שזה 3 בבוקר אל תשחק באפליקציה הזו

    اجمل ما في اللبة هو التجارب العلمية

    משעמם............ ובסדר

    זה נחמד אבל אתה יכול לעשות עוד כמה דברים באפליקציה הזו זה כמו משעמם


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :