• (Android/iOS) NARUTO X BORUTO NINJA VOLTAGE повећати хакирање ресурса

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ NARUTO X BORUTO NINJA VOLTAGE ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ NARUTO X BORUTO NINJA VOLTAGE IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ повећати хакирање ресурса ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ NARUTO X BORUTO NINJA VOLTAGE 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Драги бандаи, зашто се мој нкб аутоматски затвара (присилно затвара) када отворим ову апликацију? Јуче се то изненада догодило. Надам се да ћеш ово поправити..

    када преузмем ову игру и покушам да играм игру, она приказује црни екран и избаци ме из игре, покушао сам да поново покренем телефон, покушао сам да избришем и поновно преузимање се и даље не учитава. Само сам потрошио своју мрежу, тако сам разочаран да ћу је избрисати

    Волим Наруто, велики сам обожавалац, али када покушам да покренем игру, пише „Дошло је до грешке у комуникацији. Покушајте поново у области са добром везом“. МОЛИМ ВАС, МОЛИМ ВАС, МОЛИМО, ДЕВС, поправи ову грешку...

    Морате потрошити новац да бисте добили кључеве


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :