• (Android/iOS) Pixel Gun 3D - Battle Royale αύξηση κρυστάλλων hack

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Pixel Gun 3D - Battle Royale ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Pixel Gun 3D - Battle Royale IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ αύξηση κρυστάλλων hack ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Pixel Gun 3D - Battle Royale 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Καλό αλά εξείς κιαπιές μπλακιές

    Pixel Gun 3D (Pocket Edition)

    Τέλιο απόλα δεσκέρο απλαίμε τέλιο Ομκ

    Αυτό το παιχνίδι ήταν καλό όταν δεν διέγραψε τα δεδομένα σας μετά από 6 μήνες απενεργοποίησης, χρησιμοποίησα περίπου 20 $ όχι τόσο πολύ, αλλά αν βάλω χρήματα σε ένα παιχνίδι περιμένω ότι θα είναι εκεί όταν επιστρέψω, ζήτησα επιστροφή χρημάτων πολλές φορές και αρχίζει να γίνεται πολύ κουραστικό, το ποσοστό των ασθενών αυξάνεται όταν μπορώ να πάρω τα χρήματά μου πίσω ή το παιχνίδι μου επιστρέφει την πρόοδό μου (Επεξεργασία: έχουν περάσει 8 μήνες και τίποτα ακόμα).

    Ανέβηκα ένα λβλ και πήγα να ανοίξω ένα λακι τσετστ κ ξαφνικά τα έχωσα τα γκεμσ όλα είχα 164

    Δροσερό και μεγάλο

    Ειναι τελειοοοοο

    ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΧΑΚΕΡ, αλλά έβαλα πραγματικά χρήματα, ρυθμίζοντας αυτό

    Εντάξει, θυμάμαι όταν το pixel gun ήταν διασκεδαστικό και όχι μόνο το P2W και το αλυσοπρίονο έφτασε στο σημείο που υποτίθεται ότι ήταν ένα όπλο μάχης σώμα με σώμα, όχι πρωταρχικό

    Μου αρεσει αλλα καθε φορα που παιζω ενα ματσ με πεταει εξω και οταν το ξαναπαιζω με βαζει σε αλλο server!

    Einai malakia felei 1 gb asxetos pou lei 500 mb stin arxi ψεματα ampaloi floroi omos ama felete na blepete kati oreo sto youtube pigete kante subscribe sto kanali mou:me a gamer

    ΔΙΟΡΘΩΣΤΕ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΑΣ ΑΞΙΖΕΙ 0 ΑΣΤΕΡΙΑ

    Pixel Gun 3D Battle Royale FPS Shooter FPS Heroes - Microsoft

    Είναι ένα υπέροχο παιχνίδι αλλά μακάρι να ήταν πίσω το 2018 γιατί δεν μου αρέσει το σημερινό pixel gun 3D

    Τυρί φέτα ψωμί ολικής αλέσεως με βρώμη και ξηρούς καρπούς και λαχανικά που είναι σε εξέλιξη

    Επειδή έχει fortnite είναι χάλια βγαλτετο

    Καλό παιχνίδι μου αρέσει η παιχνιδο χώρα

    χωρίς σοβαρά παράπονα, πολύ διασκεδαστικό ακόμα, πολλές λειτουργίες παιχνιδιού για να παίξετε με τους φίλους σας, αλλά θα ήθελα να προσθέσετε υποστήριξη ελεγκτή παιχνιδιών για κινητά, έχω το razer Kishi και κάνει κάθε άλλο παιχνίδι που το υποστηρίζει πολύ καλύτερο από εμπειρία . Θα ήθελα επίσης να υπήρχε υποστήριξη τουλάχιστον 90 Hz έως 120 Hz. πάντως συνέχισε έτσι!! εξακολουθώ να αγαπώ αυτό το παιχνίδι μετά από πολλά χρόνια παιχνιδιού

    Παιχνίδι Pocket Battle Royale (Pocket Battle Royale) σε απευθείας σύνδεση. ... Πολλαπλών παιγνίων καταπολέμησης Pixel ... Αποκάλυψη της ακραίας Pixel Gun 3

    Μετα απο καιρο γινεται παρα πολυ βαρετο.Επισης ειναι βλακεια που οταν εχεις το καλυτερο οπλο,κανει update,και βγαζει 5 καλυτερα.Οσα περισσοτερα updates κανουν, τοσο χειροτερο γινεται το παιχνιδι.Πριν απο 2 χρονια ηταν πολυ καλυτερο.Οι παλιοι παικτες με καταλαβαινουν. ...

    Magic Tiles 3 Musika wdi

    Λατρεύω αυτό το παιχνίδι, αλλά μετά την τελευταία ενημέρωση, το διορθώθηκε όπως ήταν

    Δεν μπορώ να πάρω πίσω τον παλιό μου λογαριασμό

    ΕΠΙΣΤΡΕΦΩ ΣΗΜΕΡΑ!

    Pixel Gun 3D - Battle Royale Aksiyon mkiq

    Υπέροχο παιχνίδι και όλα, αφού έπαιξα για χρόνια, διασκέδασα δημιουργώντας αναμνήσεις. Ωστόσο, γιατί τόσα πολλά pop up τώρα; Πριν, όταν το παιχνίδι ήταν ΜΟΝΟ 500mb, άνοιξα την εφαρμογή για να μπω κατευθείαν στη δράση...Τώρα ανοίγω το παιχνίδι «τριπλασιασμένο σε μέγεθος+» για να δω αναδυόμενα αναδυόμενα μετά από αναδυόμενα αναδυόμενα επεισόδια κ.λπ. Κάτι που με κάνει επίσης να πω ότι αυτό το παιχνίδι φαίνεται να φορτώνει λίγο πολύ αργά τώρα και όλο το παιχνίδι αισθάνεται άβολο. Ένα άλλο μειονέκτημα είναι ότι κερδίζεις περισσότερο..

    10 τοπικά παιχνίδια wifi με το smartphone σας

    Απλα τέλειο

    Παίζω pixelgun εδώ και χρόνια, πιστεύω ότι πολλοί από τους χάρτες θα πρέπει να υπάρχουν ακόμα και το σύστημα του τουρνουά θα πρέπει να επιστρέψει σε αυτό που ήταν έτσι ώστε πολλοί άνθρωποι να βελτιώσουν την κατάταξή τους και να κερδίσουν τρόπαια σε όλα τα παιχνίδια . Πιστεύω επίσης ότι πολλά από τα όπλα που υπήρχαν πριν θα πρέπει να επιστρέψουν και το Λόμπι να επιστρέψει στο παλιό λόμπι. Το παιχνίδι έχει πολλές αλλαγές και δεν πιστεύω ότι θα έπρεπε.

    Ωραίο παιχνίδι, αλλά υπάρχει πρόβλημα αν σκοτώσεις έναν παίκτη, μπορεί ακόμα να σε σκοτώσει

    Pixel Gun 3D - Battle Royale Aksiyon mkiq

    διασκεδαστικό και καλό παιχνίδι, αλλά πρέπει να περιμένω μια ώρα μόνο για να το φορτώσω λόγω σφάλματος, φορτώνει μέχρι το 79% και μετά πέφτει στο 76% και μετά πίσω στο 79% και τελειώνει εκεί και μετά πρέπει να περιμένω μια ώρα

    Με πετάει έξω στις μάχες μου λέει recorecting game φτιάξτε το pls άμα δεν το έκανε τα του έβαζα πέντε στεριά.pls φτιάξτε το!

    Το καλύτερο παιχνίδι ποτέ μου αρέσει ❤️❤️

    Έχασα το προφίλ μου δεν ξέρω πώς αλλά το έχασα.

    ‎Pixel Gun 3D: FPS PvP Shooter στο App Store

    Κολλάει γάμ@τα..

    Pixel Gun 3D - Battle Royale Aksiyon mkiq

    Pixel Gun 3D - Battle Royale Aksiyon mkiq

    Αγαπημένα παιχνίδια δράσης · Παιχνίδια για την οικογένεια · Δράση και περιπέτεια ... Clash of Wizards: Battle Royale ... Pixel Gun 3D.

    Αυτό το παιχνίδι είναι χάλια

    Κάθε φορά που πάω να παίξω παίζω με άτομα που είναι 30level και εγώ είμαι 12level.,μου έλεγε ότι άμα πάρω αλλά 10 πόντους θα πάω 13level αλλά ξαφνικά μου ζητάει αλλά 10levelfackou,στο parkoul επεξε σήμερα και κάθε φορά που πηδάω πέφτω κάτω και άμμα 3.112 φτάσει τρέξιμο δειλάθει με λίγα λόγια υπήρχε τηχος Κάπος εστι

    Διορθώστε το τείχος προσφοράς. Η προσφορά δεν εμφανίζεται ποτέ σε εξέλιξη

    ΟΤΑΝ ΤΕΛΙΟΝΟ ΤΟ ΜΑΤΣ ΜΟΥ ΛΑΓΓΑΡΗ ΚΑΙ ΠΡΕΠΙ ΝΑ ΤΟ ΣΒΙΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΑΝΙΞΟ

    Είναι ένα καλό παιχνίδι, αλλά έχει χαλάσει, διορθώστε τα προβλήματα του φίλου και της φυλής Δεν μπορώ να γίνω μέλος μιας φυλής ή να προσθέσω φίλους, παρακαλώ διορθώστε το σύντομα.

    Το παιχνίδι είναι φοβερό, αλλά παρακαλώ, διορθώστε το match maker γιατί κάθε φορά που κάνω ταίρι μου έλεγε "ελέγξτε τη σύνδεσή σας στο wifi", αλλά έχω ακόμα wifi, παρακαλώ, διορθώστε αυτό το παιχνίδι είναι καλό για να πεθάνει

    Βαζω 3 αστερια γιατι εχει συνδεσει το λογαριασμο μου στο facebook και μετε μου διαγραφει το παιχνιδι και το ξανακατεβασα, συνδεσα το λογαριασμο μου αλλα μου αρχισε απο την αρχη παρακαλω φτιαξε το

    Αυτή η βαθμολογία δεν είναι για το παιχνίδι, είναι για τη διχόνοια. Η επαλήθευση δεν έχει νόημα. Δεν θέλω να κάνω λήψη γραμματικά, δεν θέλω να ψάξω τα ονόματα των ανθρώπων. Δεν έχει κανένα απολύτως νόημα. Απλώς πρέπει να είμαι στη διχόνοια, έτσι ώστε να με πιάνουν όλα όσα συμβαίνουν στο παιχνίδι.

    Αυτό το παιχνίδι είναι απίστευτο!! Θυμάμαι όταν έπαιζα τόσο πολύ αυτό το παιχνίδι το 2015, το 2016 και το 2017 ήταν πραγματικά ένα από τα καλύτερα παιχνίδια για κινητά που έχω βιώσει ποτέ και πραγματικά πιστεύω ότι το παιχνίδι πρέπει να αναπτυχθεί και να γίνει παιχνίδι κονσόλας!! Νιώθω ότι θα ήταν πολύ ωραίο να μπορώ να το παίξω στην κονσόλα!!

    Απαγόρευσα χωρίς λόγο και το μήνυμα υποστήριξης είναι γεμάτο και δεν μπορώ να λάβω νέα μηνύματα. Απογοητευτικό

    Pixel Gun 3D - Battle Royale Aksiyon mkiq

    Λαγκαρει

     


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :